Αίτηση πληρωμής είναι το σύνολο των απαραίτητων εγγράφων που υποβάλλει ο δικαιούχος προκειμένου να του καταβληθεί η αναλογούσα δημόσια οικονομική στήριξη.
Οι ενδιαφερόμενοι που επιθυμούν να ενταχθούν στο καθεστώς στήριξης πρέπει να υποβάλλουν μία αίτηση στήριξης σε 1 μόνο από τις 13 Περιφέρειες της χώρας στον τόπο και χρόνο που προσδιορίζεται στην πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος ηλεκτρονικά .
| 2017 Σχέδια Βελτίωσης |
Μετά την οριστική ηλεκτρονική υποβολή οι υποψήφιοι δικαιούχοι οφείλουν, εντός προθεσμίας η οποία καθορίζεται στην πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, να υποβάλλουν εγγράφως εις διπλούν (πρωτότυπο και αντίγραφο) το φυσικό φάκελο υποψηφιότητας στη ΔΑΟΚ του τόπου μόνιμης κατοικίας του φυσικού προσώπου ή στην έδρα του νομικού προσώπου ή συλλογικού σχήματος, λαμβάνοντας σχετικό πρωτόκολλο υποβολής.
- Κατάθεση έως και 4 αιτήσεις πληρωμής.
- Υποβάλλονται στη ΔΑΟΚ της Περιφερειακής Ενότητας του τόπου της μόνιμης κατοικίας ή έδρας του δικαιούχου.
- 1η αίτηση πληρωμής υποβάλλεται από το δικαιούχο το αργότερο εντός 24 μηνών από την ημερομηνία της ατομικής απόφασης ένταξης πράξης.
- Κάθε αίτηση μερικής πληρωμής γίνεται δεκτή εφόσον μετά την υποβολή της απομένει προς υλοποίηση τουλάχιστον 20% του συνολικού εγκεκριμένου προϋπολογισμού.
Θέλετε να μάθετε περισσότερα;
Επικοινωνήστε μαζί μας ή συμπληρώστε την αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος!
Θέλετε να μάθετε περισσότερα;