αγροσύμβουλος | ματιά στο μέλλον

Διάβασε στο blog

Ενημερωμένα θέματα που εσείς μας ζητήσατε.

Branding | Η ταυτότητα της επιχείρησης

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (19 votes, average: 4.95 out of 5)

Loading...

Ένα όνομα, ένα σχέδιο, ένα χρώμα, ένα σύμβολο, μια εικόνα ή οποιοδήποτε άλλο χαρακτηριστικό που συνδέεται με το προϊόν παίζουν καθοριστικό ρόλο στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή.

Brand

Οι επιχειρηματίες στην προσπάθεια τους να εξασφαλίσουν για την επιχείρηση τους ένα βαθμό ανεξαρτησίας και ασφάλειας προσπαθούν να βρουν έναν τρόπο με τον οποίον να κάνουν το προϊόν τους να ξεχωρίζει και να είναι αναγνωρίσιμο στο ευρύ κοινό. Αυτό πετυχαίνεται με την σωστή επιλογή του εμπορικού σήματος (branding) του προϊόντος. Όταν ο κατασκευαστής επιλέγει ένα εμπορικό σήμα για το προϊόν του, προσέχει ιδιαίτερα να συγκρατείται εύκολα στην μνήμη,να υπονοεί τη λειτουργία ή χρήση του προϊόντος και να διευκολύνει την προβολή του μέσω της τηλεόρασης, του ραδιοφώνου και του internet.

Τι επιτυγχάνεται με το branding;

  • Αναγνώριση και διαχωρισμός του προϊόντος από τα ανταγωνιστικά
  • Δημιουργία εμπιστοσύνης μεταξύ πελάτη και επιχείρησης
  • Ένα σύνολο προσδοκιών οι οποίες έχουν ικανοποιηθεί
  • Η κατοχύρωση της ταυτότητας της επιχείρησης
  • Η αίσθηση των καταναλωτών ότι έκαναν την σωστή επιλογή προϊόντος
  • Η υπόσχεση ότι η επιχείρηση είναι δίπλα στον καταναλωτή και τον στηρίζει

                                      Το Branding δεν θα πρέπει να συγχέεται με το Marketing                                  

Marketing είναι η διαδικασία πώλησης, διαφήμισης και προώθησης του προϊόντος. Ενώ το branding ταυτίζεται με την ταυτότητα, τις ιδέες και το όραμα της επιχείρησης. Είναι αυτό που διαφοροποιεί την μια εταιρία από την άλλη. Τα εμπορικά σήματα δημιουργούν μια αίσθηση στον καταναλωτή ότι ανήκει κάπου. Από την αίσθηση αυτή δημιουργείται η επιθυμία και από την επιθυμία η ανάγκη για το προϊόν.

Το κλειδί, επομένως, είναι η σύνδεση της συμπεριφοράς του καταναλωτή με την προσωπικότητα και την φιλοσοφία της εταιρίας.

Όσον αφορά τις νέες επιχειρήσεις, το branding αποτελεί ένα κομμάτι της στρατηγικής που θα ακολουθήσει η επιχείρηση για να εδραιωθεί στην αγορά. Το άλλο κομμάτι αφορά την εκπόνηση του επιχειρηματικού σχεδίου, απαραίτητο για την καθοδήγηση και τον συντονισμό των λειτουργιών της επιχείρησης καθώς και για την προσέλκυσης επενδυτικών κεφαλαίων.

Μάθε περισσότερα!

Πως;

Επικοινώνησε μαζί μας ή συμπλήρωσε την αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος.


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Στείλε μας την ερώτηση σου

Ένας συνεργάτης μας, θα σας δώσει μια απάντηση γρήγορα και τεκμηριωμένα.

Επικοινώνησε μαζί μας