αγροσύμβουλος | ματιά στο μέλλον

Διάβασε στο blog

Ενημερωμένα θέματα που εσείς μας ζητήσατε.

Τι είναι marketing;

Μοιράσου το:

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5,00 out of 5)

Loading...

Marketing είναι η διαδικασία που συνδυάζει τα μέσα της επιχείρησης με τις ανάγκες του καταναλωτή.

Για πολλούς είναι η διαδικασία της πώλησης ή της διαφήμισης και προώθησης του προϊόντος. Αυτός ο ορισμός δεν απέχει πολύ από την πραγματικότητα, όμως το marketing είναι κάτι πολύ περισσότερο. Το marketing, ασχολείται με την ικανοποίηση των αναγκών του καταναλωτή, με ταυτόχρονη επίτευξη των στόχων της επιχείρησης. Επίκεντρο της επιχείρησης είναι ο πελάτης, συνεπώς, η διαδικασία του marketing αρχίζει πολύ πριν την διαδικασία της παραγωγής και της πώλησης του προϊόντος.

Η στρατηγική του marketing

Στην αγορά υπάρχουν χιλιάδες ομοειδή προϊόντα που απευθύνονται στους καταναλωτές. Η επιλογή ενός συγκεκριμένου τμήματος της αγοράς καθώς και η επιλογή της κατάλληλης προσφοράς της επιχείρησης προς το συγκεκριμένο αυτό τμήμα είναι βασικοί στόχοι των ανθρώπων που ασχολούνται με το marketing.

Ποια είναι τα κριτήρια τμηματοποίησης της αγοράς;

  • Γεωγραφικά Κριτήρια
  • Δημογραφικά Κριτήρια
  • Ψυχογραφική εικόνα του αγοραστή
  • Αγοραστική Συμπεριφορά του αγοραστή

Μετά την τμηματοποίηση της αγοράς και την επιλογή της αγοράς – στόχου, ακολουθεί το στάδιο της εξερεύνησης της αντίληψης του καταναλωτή της συγκεκριμένης αγοράς – στόχου. Τα στελέχη μάρκετινγκ θα πρέπει να προσεγγίσουν τους καταναλωτές και να τους κάνουν να αντιληφθούν την ύπαρξη του συγκεκριμένου προϊόντος. Αυτό επιτυγχάνεται μεσώ της μάθησης της συμπεριφοράς του καταναλωτή.

Κατά την θεωρία του Thorndike, η μάθηση είναι δημιουργία συνειρμού ανάμεσα στις εντυπώσεις των αισθήσεων και την ώθηση για πράξη. Όταν υπάρχει μια εντύπωση και δοθεί στην εντύπωση αυτή ένα ερέθισμα τότε υπάρχει και αντίδραση. Η επιτυχία του marketing είναι ακριβώς αυτό, η κατανόηση του τρόπου μετακίνησης των ανθρώπων από την μια συμπεριφορά στην άλλη.

Η τοποθέτηση του προϊόντος

Με τον όρο «τοποθέτηση του προϊόντος» ευνοούμε την εικόνα του προϊόντος και την εντύπωση που αυτό δημιουργεί στην συνείδηση των καταναλωτών. Στην εικόνα του προϊόντος περιλαμβάνεται, το εμπορικό σήμα, η συσκευασία και όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά (πραγματικά και άυλα) που δημιουργούν θετική ή αρνητική εντύπωση στον αγοραστή. Συνεπώς η διαδικασία τοποθέτησης του προϊόντος στο μυαλό του καταναλωτή είναι αυτή που ορίζει αν ένα προϊόν θα αγαπηθεί ή θα απορριφθεί.

Μάθε περισσότερα!

Πως;

Επικοινώνησε μαζί μας ή συμπλήρωσε την αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος.

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Στείλε μας την ερώτηση σου

Ένας συνεργάτης μας, θα σας δώσει μια απάντηση γρήγορα και τεκμηριωμένα.

Επικοινώνησε μαζί μας